Riedena

een tikkie anders

Slide 1

      

Slide 2

      

Slide 3

      

Slide 5

      

Slide 4

      

Slide 6

        

slide 7

      

slide 8

      

Slide 9

      

Slide 10

      

Slide 11

      

PreviousNext

Klantenservice

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

 

Onze gegevens:

Riedena meubelmakertij

Weerribben 46

8244 EB  Lelystad

0320264349 of 0621172760

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Garantie:

 

Riedéna geeft op de constructie van haar handgemaakte meubelstukken 18 maanden volledige garantie.

De producten dienen wel gebuikt te worden waarvoor zij zijn bestemd, namelijk; om aan of op te zitten.

Nalatigheid en slecht onderhoud vallen buiten de garantie.

Uw aankoopfactuur is tevens uw garantiebewijs.

Beschadigingen ontstaan door onachtzaamheid en verkeerd gebruik vallen buiten de garantie.

Wij leveren persoonlijk de producten bij u af, maar u dient deze op gebreke en kwaliteit direct bij aflevering en voor het aftekenen van de afleverbon/factuur wel goed te controleren op gebreke en beschadigingen.

Riedéna maakt robuuste producten van hout, hout blijft altijd werken en heeft de eigenschap vol te zitten met knoesten en butsen, dat maakt de uitstraling van ons product en deze vallen buiten de garantie voor herstel.

 

Melden van garantie:

 

U kunt uw klacht sturen naar onze klantenservice en na binnenkomst van uw klacht krijgt u van ons een E-mail van ontvangst en de vorm van afhandeling.

Als de klacht gegrond en beoordeeld is en Riedéna is in gebreke gebleken dan word de reparatie kosteloos hersteld.

Mocht de reparatie te ingrijpend zijn en niet ter plaatse op te lossen dan nemen wij het product mee naar onze werkplaats en voor de duur van missing krijgt u een kosteloos leenproduct van ons.

Riedéna komt altijd naar een klacht persoonlijk kijken, u hoeft niets op te sturen tenzij wij anders overeenkomen.

U meld uw klacht met volledige beschrijving, ook uw persoonlijke gegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De afhandeling van uw klacht melden wij u per E-mail binnen vijf (5) werkdagen.

 

Ruilen:

 

Bij Riedéna kunt u niet ruilen, wij maken producten op bestelling en naar uw wens, wel dienen wij er voor te zorgen dat u het kwaliteitsproduct krijgt dat wij beloven en garanderen.

 

 

Klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.30 uur onder telefoonnummer 0320 264349 en 06-21172760